Podnikání lze pomoci
U podnikání není nikdy jisté, že se bude vyvíjet vše ideálně, tak, jak si to daný podnikatel usmyslel. Bylo by skvělé, kdyby se tu všechno dařilo dokonale, tak, jak tomu má být, ale to se ve skutečně mnoha případech nestává. A podnikatelé jsou pak někdy zklamaní a někdy i vysloveně zdeptaní. Protože jsou na svém podnikání existenčně závislí a jakékoliv problémy je tak negativně ovlivňují. Není tedy divu, že když se podnikatel potýká dejme tomu s nedostatkem návštěvníků na svém podnikatelském webu a tím pádem i s nedostatkem zákazníků a peněz, hledá spásu, a to logicky i v reklamě.

Je přece jasné, že reklama dokáže v ideálním případě někoho přesvědčit, aby na daný web zavítal a třeba si tu i něco koupil. A protože reklama často nedokáže zázraky a někdy dokonce nezmůže nic, je třeba zajistit si návštěvnost webů i jinak. A to s pomocí internetových vyhledávačů, jejichž vliv na podnikání je nesporný. Je tedy záhodno ovlivnit internetové vyhledávače, aby určitý web podporovaly víc než weby konkurence. A toho se dá dosáhnout. S pomocí optimalizace pro internetové vyhledávače. Když má někdo web založený na platformě Mioweb, dosáhne jeho lepšího umístění ve vyhledávačích Google a Seznam s pomocí Mioweb SEO.

Díky této optimalizaci se dostává web, tedy jeho odkaz, na přední místa ve výsledcích vyhledávání, tam, kde si ho hledající lidé určitě všimnou a žádoucím způsobem na něj zareagují. Tedy navštíví ho a třeba si tu i vyberou něco, co si koupí. A aby byl výsledek ještě dokonalejší, je žádoucím pomocníkem i generative engine optimization, tedy optimalizace obsahu webu pro generativní vyhledávače a nástroje typu Google AI Overviews, Bing Copilot nebo ChatGPT, zajišťující, aby se obsah webů stal součástí odpovědí vyhledávající umělé inteligence. Protože mají takové výsledky vyhledávání ještě větší význam než běžná SEO, kterou známe už dávno. Když podnikatelé zkombinují tyto typy vyhledávání, mají vyhráno. Pak už nehrozí, že by si jich možní zákazníci nevšimli.
